Bėgant metams automobilių pirkėjai tampa vis išrankesni, o gamintojai, norėdami, kad klientai rinktųsi būtent jų produktą, taikosi prie rinkos. Viena iš išeičių - plėsti segmentą. Šios taktikos griebėsi ir vieni labiausiai su prabanga asociuojamų automobilių gamintojų - BMW. Prieš septynetą metų pasirodė šiek tiek kortas sumaišęs ir plačią pasiūlą dar labiau padidinęs modelis.

Ketvirtosios serijos BMW gamintojai pristatė 2013 metų sausį šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje, Detroite. Šį modelį koncernas į savo gamą įtraukė pamatę spragą tarp trečiosios, bei penktosios serijų. O tam, kad padidintų šio modelio perkamumą iš trečiosios serijos atėmė ir keletą kėbulo pasirinkimų.

Iki 2013 metų, trečiosios serijos BMW pirkėjai įsigydami automobilį galėjo rinktis iš sedano, universalo, kupė bei kabrioleto kėbulų. Atsiradus ketvirtosios serijos BMW, kupė bei kabrioleto kėbulų pasirinkimai buvo atimti iš trečiosios. Naujasis BMW taip pat buvo apdovanotas ir 4-ių durų “Gran Coupe” kėbulu.

Trečios serijos BMW ilgą laiką yra perkamiausias iš visos gamintojo gamos. Tačiau jo populiarumą po truputį mažina ketvirtoji karta. Kol kas, drastiški pokyčiai, prabėgus vos 7 metams nuo automobilio gamybos pradžios, dar neįvyko, tačiau tikėtina, kad jauni vairuotojai, mėgstantys kupė kėbulus ir sportinį važiavimą, laikui bėgant mažins trečiosios kartos pardavimus.

Viduje ketvirtoji karta labai panaši į trečiąją, kurios pagrindu ir buvo gaminama. Salone įmontuota vieną patogiausių valdymo sistemų pasaulyje turinti multimedija, patogios ir šonus prispaudžiančios sėdynės, kurias gausit pirkdami net paprasčiausios komplektacijos modelį ir jau BMW vizitine kortele tampantį, jaukų, oranžinį apšvietimą, nesikeičiantį galybę metų.

Tiesa, vietos čia šiek tiek daugiau, nei keletą metų senesniame trečiosios serijos BMW. Net ir gale dviese galima sėdėti patogiai bei nejausti jokio diskomforto kojose. Tik ypač aukštiems ir daug daiktų turintiems keleiviams sėdėti gale nebus iki galo patogu, nes dėl kupė tipo kėbulo šiek tiek sumažėja erdvės galvai, o dėtuvę rasite vos vieną.

Taip pat, kalbant apie BMW markės modelius, svarbu atkreipti dėmesį ir į tai, kad šie automobiliai turi vienas sklandžiausiai veikiančių automatinių greičių dėžių pasaulyje.

Ketvirtosios kartos BMW, kaip ir jo pirmtakai, nestokoja mums jau įprastų vairavimo savybių: galinių varomų ratų dėka, priekiniai ratai susisuka puikiai ir leidžia išvengti ilgo sukimosi parkuojantis kiemuose, o sportiška važiuoklė leidžia kelyje jaustis užtikrintai bei posūkiuose išlaikyti norimą trajektoriją.

Kuriant ketvirtosios kartos seriją buvo orientuotasi į tai, kad automobilis būtų ne tik sportiškesnis, bet ir maloniau vairuojamas, nei trečioji karta. Gamintojams tai puikiai pavyko. Automobilis tiek atrodo, tiek yra valdomas sportiškai, garso izoliacija puiki, o savo praktiškumu ir bagažinės dydžiu, net lenkia pirmtaką.

Norintiems atrodyti sportiškai ir važiuoti taupiai, šio automobilio kūrėjai taip pat turi sprendimą. Variklių pasirinkimai svyruoja nuo pačio mažiausio 1.5l darbinio tūrio iki net 3l su dviem turbinomis.

Autoplius.lt portale galite rasti ir vieną iš rečiausiai pasaulyje sutinkamų BMW M4 modelių. Tai “BMW M4 DTM Champion Edition”. DTM - “Deutche Tourenwagen Meisters”, apie valandą trunkančios Vokietijos automobilių lenktynės, kuriose dalyvauja modeliai, esantys tokio pat pločio bei ilgio ir turintys tokį patį atstumą tarp ašių, kaip ir serijinei gamybai išleisti modeliai su tuo pačiu pavadinimu. O šis BMW M4 atsirado norint paminėti progą, kai Marco Wittmann laimėjo DTM lenktynių čempionatą 2016 metais.

“BMW M4 DTM Champion Edition” buvo pagaminta vos 200 vienetų tiražu. Kiekvienas iš jų buvo nudažytas balta spalva bei papuoštas trimis “BMW M” juostelėmis. Automobilio gale sumontuoti difuzorius bei spoileris, šonuose – aerodinamiką gerinantys elementai, anglies pluošto veidrodžiai ir slenksčių apdailos, o priekyje – padidintas bamperio spoileris.

Viduje šis žvėris taip pat paruoštas sportui. Ten rasite vairą nuo BMW M4 modelio, sportines sėdynės bei saugos lankus.

O mėgstantiems didelius skaičius – “DTM Champion edition” patiks dar labiau. Maksimalus automobilio greitis – 305km/h. Jį pasiekti padeda 3 litrų, 6 cilindrų “twin-turbo” variklis, kuris generuoja net 500 arklio galių. Nuo 0 iki 100km/h šis automobilis gali pagreitėti per 3,8 sekundės.

Paspaudę šią nuorodą rasite automobilio skelbimą:

https://bit.ly/350wPoP>

2013 – 2020 metų 4 serijos BMW privalumai:

· Puikus valdymas

· Puikios automatinės pavarų dėžės

· Patogiai valdoma multimedijos sistema

· Didelė bagažinė

4 serijos BMW trūkumai:

· Dažni alkūninio veleno jutiklio gedimai

· Gale mažai vietos galvai ir daiktams

· Ne toks komfortiškas, kaip konkurentai iš “Audi” ar “Mercedes”

Svarbu:

· Tokie automobiliai dažnai perkami daužti užsienyje ir vežami į Lietuvą

· Tik dviejų tipų kėbulo pasirinkimai

· Gera išliekamoji vertė