Nr.1
Lyderio privalumai
Atgal
Straipsniai

Penki geriausi „Alfa Romeo“ kūriniai per pastaruosius 30 metų

„Alfa Romeo“ gerbėjus sunku įtikinti, kad kiti automobiliai yra pranašesni. Net ir nugalėjus juos neatremiamais argumentais, jie atsigręžia į istoriją ir giriasi šlovinga italų gamintojo praeitimi tarpukaryje. Šiandien „Alfa Romeo“ sinonimas - nepatikimas, bet gražus automobilis. Kai kuriais atvejais - labai smagus automobilis. Carthrottle.com pateikia penkis „Alfa Romeo“ modelius, kurie paliko didžiausią įspaudą gamintojo istorijoje per pastaruosius trisdešimt metų.

75 QV

Vairuotojo entuziasto automobilio kriterijų vertinimo lentelėje „Alfa Romeo 75 QV“ surinktų daug aukščiausių balų. Šis italas turi užpakalinius varančiuosius ratus, beveik idealų svorio balansą ir keletą smagių variklių: nuo nedidelių motorų su turbinomis iki trijų litrų darbinio tūrio V6, dar vadinamų keturlapiu dobilu - „Quadrifoglio verde“.

155 Q4

Tai automobilis, turėjęs pakeisti 75, ir tapęs nusivylimu. Tai buvo pirmasis modelis, kurį „Alfa Romeo“ išleido po susijungimo su „Fiat“. To rezultatas - krūva detalių iš pigių itališkų automobilių gamintojo ir platforma, kuria 155 dalijosi su „Fiat Tempra“ bei „Lancia Dedra/Delta“. Tai reiškė ir blogiausią dalyką - automobilis tapo varomas priekiniais ratais.
Bet ne viskas taip tragiška. 155 1994-aisiais gavo ir Q4 versiją, kurios platforma buvo naudota ir išbandyta legendiniame „Lancia Delta Integrale“. Tad jeigu norite turėti legendinį ralio automobilį, tik su sedano kėbulu - ieškokite 190 AG išvystančios, keturiais ratais varomos „Alfa Romeo 155 Q4“.

147 GTA

Šis mažas hečbekas turėjo beprotiškai didelį variklį - 3,2 l darbinio tūrio V6, išvystantį 247 AG. Deja, jis nepasižymėjo „hot hatch“ savybėmis, nes ant asfalto buvo valdomas panašiai kaip „Boeing 737“.
Tokia galia prieš dešimt metų atrodė labai išskirtinai - vienintelis C segmento hečbekas „Volkswagen Golf R32“ galėjo pasigirti panašiais parametrais. Žinoma, jis turėjo ir keturis varomus ratus, kai „Alfa Romeo“ nepasirūpino net riboto praslydimo diferencialu - tokį rasite toli gražu ne kiekviename 147 GTA modelyje.

8C

Tai yra tikriausias superautomobilis. Galingas, gražus, išskirtinis, beprotiškai nepraktiškas ir brangus. O net ir turint pinigų, jį įsigyti nėra taip paprasta - viso buvo pagaminta vos tūkstantis 8C modelių (500 kabrioletų ir 500 kupė). Ši „Alfa“ turi nemažai šiek tiek panašumų su „Maserati Gran Turismo“ - jie dalijasi tuo pačiu 4,7 l V8 varikliu, kuris, beje, prieš dešimtmetį buvo montuojamas ir į „Ferrari“ modelius.

4C

Tai „Alfa Romeo“ modelis, kuris lyginamas su „Lotus Elise“, „Porsche Cayman“ ir kitais brangiais, negalingais, tačiau ypatingai greitais automobiliais. Tačiau jis gali varžytis tik lenktynių trasoje, nes išskyrus „fun to drive“ faktorių, 4C neturi nieko. Interjeras baisus, automobilis susipykęs su komfortu ir kai kuriose vietose - su išvaizda.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su autoplius.lt slapukų politika. Daugiau apie slapukus.
Sutinku