Nr.1
Lyderio privalumai
Atgal
Straipsniai

Paprastų „Volkswagen Passat“ nepaprastos versijos

„Volkswagen Passat“ – pats populiariausias automobilis Lietuvoje. Tačiau tarp daugiau nei 93 tūkst. šalyje registruotų modelių yra ir tokių „Passat“ versijų, kurios stipriai išsiskiria nuo tų, kurias gatvėse sutinkame kasdien.

Lankomiausias Lietuvoje transporto skelbimų portalas Autoplius.lt pristato 5 nepaprastas „Volkswagen Passat“ versijas.

„Passat B2“ 3 durų hečbekas

Antros kartos „Volkswagen Passat“ buvo gaminami keturių skirtingų kėbulo tipų. 5 durų hečbekai, 5 durų universalai, „Santana“ pavadinimu žinomi sedanai ir labai reti Lietuvoje 3 durų hečbekai. Tik pirmos ir antros „Passat“ kartos gamose buvo toks kėbulo tipas. Dabar šie automobiliai gatvėse pastebimi vis rečiau.

Kalbant apie antrąją „Passat“ kartą, verta paminėti, kad buvo ir 2 durų kupė kėbulo tipas, tačiau jis slėpėsi po „Santana“ pavadinimu Pietų Amerikos rinkoje – tikimybės tokį automobilį Lietuvoje tikriausiai nėra ir nebus.

„Passat B3 VR6“

Trečioji populiariausio Lietuvoje „Volkswagen“ automobilio karta buvo gaminama tik su sedano ir universalo kėbulo tipais. Tačiau paskutinio praėjusio amžiaus dešimtmečio pradžioje kartu su sportiškojo „Corrado“, „Passat“ platforma gavo visiškai naują 2,8 litro VR6 variklį.

Su šiuo motoru „Passat“ buvo labai greitas ekonominės klasės automobilis. 172 AG „Passat VR6“ suteikė maksimalų 224 km/h greitį, o prieš daugiau nei du dešimtmečius tokio rezultato „Volkswagen“ gamintojui pavydėjo daugybė konkurentų.

Visų kartų parduodamus „Volkswagen Passat“ su V6 varikliais galite peržiūrėti paspaudę ant šios nuorodos.

„Passat B3 G60 Synchro“

B3 kartos „Passat“ gamoje įdomūs buvo ne tik VR6 motorus turintys modeliai. Tais laikais turbokompresoriai ekonominės klasės automobiliuose buvo montuojami retai. Dažniausiai tai buvo galingiausios versijos, skirtingai nuo šių dienų, kada priverstinio oro pripūtimo sistemos pagrinde montuojamos dėl motorų efektyvumo gerinimo.

Tačiau „Volkswagen“ JAV ir Kanados rinkoms gamino „Passat G60 Synchro“ modelius, kurių visus varančiuosius ratus suko 1,8 litro benzininis variklis su mechaniniu kompresoriumi. Šie varikliai generavo 160 AG ir 220 Nm, o populiariausias jų taikymas buvo „Corrado“ modeliuose, kurie ekonominės naudos gamintojui taip ir neatnešė.

Visus parduodamus„Passat“ su visų varančiųjų ratų važiuoklėmis galite peržiūrėti paspaudę ant šios nuorodos. Anksčiau gamintuose modeliuose buvo „Synchro“ važiuoklės, kurias vėliau pakeitė VW automobiliuose paplitusios „4MOTION“ sistemos.

„Passat B5.5 W8“

2000-aisiais atnaujinto „Volkswagen Passat“ gamoje nebeliko vietos 1,8 litro atmosferiniam varikliui. Tačiau tuštumą gamintojas užpildė gana egzotišku W8 agregatu. Tai – lyg du V4 formos varikliai, sulipdyti vienas ant kito. 4,0 litrų agregatas su 275 AG buvo pats galingiausias visoje gamoje, o „Passat W8“ tapo „Volkswagen“ flagmanu iki kol dienos šviesą išvydo naujasis „Phaeton“.

Nors ir visais ratais varomas „Passat W8“ buvo lyg inkaras gamintojui (parduoti tokį automobilį buvo sunku dėl aukštos jo kainos), 2004-aisiais iš VW išėmė šią jėgainę gamybos. Tačiau technologijos pramonės gigantas į šiukšlių dėžę neišmetė – vėliau debiutavo tokie automobiliai, kaip „Bentley Continental GT“ ar net „Bugatti Veyron“. Net ir pastarojo W16 motoras yra pagamintas ant „Passat W8“ variklio pagrindo.

Tokių automobilių skelbimuose pasitaiko retai, tačiau paspaudę čia galite peržiūrėti parduodamą tokį „Volkswagen Passat W8“.

„Passat B6 R36“

2007 metų Frankfurto automobilių parodoje debiutavo sportiškiausias „Volkswagen Passat R36“ modelis. Nuo paprastų B6 kartos „Passat“ modelių, šį atletą išskyrė išraiškingesnio dizaino apdaila, sportiškas salonas, 3,6 litro VR6 motoras su 300 AG, DSG pavarų dėžė ir visų varančiųjų važiuoklė („4MOTION“).

Iki 100 km/h „Passat R36“ sedanai arba universalai iki 100 km/h pagreitėja per 5,6-5,8 sekundės i išvysto maksimalų 250 km/h greitį. Tie patys mechaniniai mazgai montuojami ir į naujesnius B7 kartos „Passat R36“. Tai yra galingiausi serijinės gamybos „Passat“ modeliai istorijoje – naujausios B8 kartos gamoje patys galingiausi modeliai turi 2,0 litrų TSI variklius su 280 AG ir 350 Nm.

Peržiūrėti B6 kartos „Passat R36“ skelbimą galite paspaudę ant šios nuorodos.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su autoplius.lt slapukų politika. Daugiau apie slapukus.
Sutinku