Nr.1
Lyderio privalumai
Atgal
Straipsniai

Geriausi atmosferinius variklius turintys automobiliai

Šiomis dienomis atmosferiniai varikliai tampa atgyvena – vis daugiau automobilių komplektuojami su motorais, kurie turi turbinas. Dėl to galima kaltinti ekologiją – padedant turbinai, iš mažesnio darbinio tūrio galima išgauti daugiau galios ir sutaupyti degalų sąnaudų. Tačiau yra keli atmosferiniai varikliai, kurių inžinieriai praleido daug bemiegių naktų, kol juos sukūrė. Galingiausius pasaulyje atmosferinius variklius.

Porsche 911 GTS: 113 AG/litre

3,8 l darbinio tūrio šešių cilindrų opozicinė jėgainė išvysto 430 AG ir yra tarpinis variantas tarp „Carrera S“ ir GT3 automobilių. Atmosferinių variklių „gerumas“ dažniausiai vertinamas pagal tai, kiek jie išvysto arklio galių vienam litrui darbinio tūrio. „Porsche“ čia yra vieni lyderių.

Lamborghini Aventador LP 750-4 SV: 113,8 AG/litre

Jeigu „Porsche“ specializuojasi šešių cilindrų variklių gamyboje, tai italai nesismulkina. V12, 6,5 l darbinis tūris ir 704 AG. Tai yra tikras atmosferinių variklių mohikanas, ne tik atitinkantis naujausias ekologijos normas, bet ir priverčiantis „Lamborghini“ įsibėgėti iki 348 km/val.

Lamborghini Huracan: 115,8 AG/litre

Italai atmosferinių variklių kūryboje nepralenkiami: jie labiausiai vertina neprilygstamą jų garsą. „Gallardo“ modelį pakeitęs „Huracan“ turi V10 variklį, išvystantį 602 AG – tai yra 40 AG daugiau nei turėjo „Gallardo“.

Ferrari F12berlinetta: 115,9 AG/litre

10,9 sekundės ir „Ferrari“ įveiks ketvirtį mylios – tradicinę „drago“ distanciją. Per 6,6 sekundės jis įsibėgėja iki 160 km/val., o itališka 6,3 l darbinio tūrio jėgainė išvysto 730 AG. Pristatymo metu 2013-aisiais šis „Ferrari“ buvo greičiausias užpakaliniais ratais varomas automobilis per visą automoiblizmo istoriją.

Audi R8 V10 Plus: 117,3 AG/litre

Šiame „Audi“ sumontuotas V10 variklis sukasi iki 8500 aps./min. ir pasiekia 610 AG, kuriuos perduoda į visus keturis ratus.

Ferrari F12tdf: 122,2 AG/litre

Kadangi „F12berlinetta“ buvo per lėtas, „Ferrari“ inžinieriai rado būtų, kaip dar labiau patobulinti 6,3 l variklį. Ne, jie neprimontavo turbinos – šis vis dar atmosferinis. Ir išvysto 770 AG.

Porsche 911 GT3 RS: 123,3 AG/litre

RS versijoje variklio darbinis tūris, lyginant su paprastu GT3, yra padidintas nuo 3,8 l iki 4 l, o to rezultatas – 493 AG išvystantis motoras, galintis „suktis“ iki 8250 aps./min.

Porsche 911 GT3

475 AG ir 3,8 l. Maksimalūs sūkiai – 9000 aps./min. Kiek ten pasiekia jūsų „Honda“, 8 tūkst.?

Ferrari 458: 126,7 AG/litre

„Ferrari“ yra pasižymėję V8 variklių gamyboje ir geriausias to įrodymas – 4,5 l V8, sumontuotas 458 modelyje. Išvystantis 570 AG, jis ne tik „sukasi“ iki 9000 aps./min., bet ir skleidžia su niekuo nesupainiojamą garsą.

Porsche 918 Spyder: 130,4 AG/litre

Ne, mes nesuklydome. „Porsche 918 Spyder“ turi porą elektros variklių, tačiau pagrindinis yra benzininis 4,6 l V8 atmosferinis motoras, sukantis užpakalinius ratus. Jo maksimalūs sūkiai pasiekia 9100 aps./min.

Ferrari 458 Speciale: 132,7 AG/litre

Nieko nenustebins dar vienas šiame sąraše esantis „Ferrari“. Italai sugebėjo 458 esantį variklį patobulinti 30-ia AG, o „458 Speciale“ akceleratorius vadinamas tokiu aštriu, kad juo galima skustis.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su autoplius.lt slapukų politika. Daugiau apie slapukus.
Sutinku