Nr.1
Lyderio privalumai
Atgal
Straipsniai

7 paprasti automobiliai, turintys nepaprastus variklius

Automobilių gamintojai kartais sukuria variklius, kurie pasižymi ne tik didele galia, bet ir yra patikimi. Dėl to juos ypatingai vertina automobilių entuziastai, naudojantys tų variklių „swap‘us“ kitiems automobiliams. Carthrottle.com surinko 7 variklius, kurie sumontuoti ganėtinai paprastuose automobiluose, tačiau mielai rastų vietą bet kuriame sportiškame modelyje.

Lexus GS300

2JZ yra vardas, bet kuriam automobilių entuziastui žinomas tarsi katalikui – „Amen“. Didelis „Lexus GS300“ yra aprūpintas būtent 2JZ-GE varikliu, prie kurio pridėjus turbiną ar dvi, įmanomos daug šimtų AG siekiančios modifikacijos. Turbūt visi žino „Toyota Supra“, o „Youtube“ nesunku rasti vaizdo siužetų, kuriuose šie automobiliai išvysto po 1000 AG ir daugiau – praktiškai visi tų vaizdo siužetų herojai po kapotu turi 2JZ-GTE jėgainę.

Nissan Stagea

Kita japoniška ikona slepiasi po šio niekuo neišsiskiriančio universalo variklio dangčiu. Čia – RB25DET, kuris randamas „Skyline R32 GTS-t“ bei „R33 GT-T“. „Stagea“ yra tarsi „Skyline“ universalas, skirtas vežioti šeimai. Labai smagus universalas.

Volkswagen Passat W8

4 litrų darbinio tūrio variklis išvysto 271 AG ir 370 Nm. Tiksliau, net ne vienas variklis, o du sujungti V4 motorai – iš to kilęs ir pavadinimas W8. Šis modelis buvo parduodamas 2001-2004 metais ir nepasižymėjo populiarumu.

Toyota Century

Tai yra vienintelis priekyje variklį turintis ir užpakaliniais ratais varomas japoniškas sedanas, kurio ratus suka V12 jėgainė. Tai yra vienas išskirtiniausių automobilių, kuriuos galima rasti už padorią kainą. Žinoma, ne Lietuvoje.

Lancia Thema 8.32

„Lancia“ geriau žinoma dėl istorijos ralyje ir „Delta Integrale“, tačiau tai ne vienintelis grynuolis itališkoje deimantų skrynioje. „Thema 8.32“ galėjo pasigirti neeiliniu 212 AG išvystančiu V8 varikliu, kuris buvo montuojamas ir į „Ferrari 308“.

Mercedes-Benz S600

Kai Horacio Pagani ieškojo variklio „Zonda C12“ superautomobiliui, jis kreipėsi pagalbos į „Mercedes-Benz“. Šie neatsisakė padėti ir pasiūlė Horacio naudoti 6,0 l darbinio tūrio V12 motorą, randamą S600 modeliuose.
Atrodo neblogai, ar ne? Nusiperki prabangų sedaną, o po jo kapotu – V12 variklis, naudojamas „Pagani Zonda“ superautomobilyje. Žinoma, H. Pagani jį šiek tiek patobulino, tačiau pats faktas – stulbinantis. Juk dešimties metų amžiaus „Mercedes-Benz S600“ rasti nėra taip jau sudėtinga.

Volkswagen Touareg V10

Keista tokiame sąraše matyti dyzelinę jėgainę, tačiau „Touareg“ to vertas. 5,0 l darbinio tūrio variklis išvysto 308 AG ir 750 Nm. Šiandien tokie skaičiai nieko nestebina, tačiau prieš 10 metų „Touareg“ tiesiog skriejo.
Gaila, tačiau šio variklio pabaiga atėjo gana greitai, o tam įtaką padarė griežtėjantys išmetamųjų dujų reikalavimai. 10 cilindrų dyzelinis variklis aplinką teršė gana smarkiai.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su autoplius.lt slapukų politika. Daugiau apie slapukus.
Sutinku